براتعلی

براتعلی

براتعلی

براتعلی

چهار غذا برای مبارزه با آنفولانزای خوکی

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۴۲ ب.ظ

چهار غذا برای مبارزه با آنفولانزای خوکی
همانطور که می دانید، تعداد افراد مبتلا به آنفولانزای A روز به روز افزایش می یابد، بنابراین باید جلوگیری از ابتلا به بیماری ها و از بین بردن آن ها انجام شود. در اینجا کارشناسان توصیه کرده اند که استفاده از چهار غذا که سیستم ایمنی بدن را به ویروس مقاوم تر می کند توصیه می کند. مصرف هویج، قارچ، انار و چای سبز یکی از اقدامات پیشگیرانه علیه نوع A یا آنفولانزای خوکی است.

 

هویج
برای مقابله با این بیماری، هویج انتخاب خوبی هستند، زیرا این منبع غنی از بتا کاروتن (پیشگویی کننده از ویتامین A) است و بتا کاروتن باعث افزایش مقاومت بدن به بیماری می شود. محققان می گویند بتا کاروتن بیشتر مصرف می شود، سلول های ایمنی بیشتری که حاوی سلول های قاتل طبیعی هستند.

 

قارچ
مطمئنا خوشحال خواهید شد که سس قارچ از سیستم ایمنی بدن مقاومت کند. با توجه به مطالعات اخیر، استفاده از قارچ سلول های دفاعی طبیعی را افزایش می دهد و موجب ایجاد سیستم ایمنی پایدار می شود.

 

انار
یکی از دلایل اینکه انار به عنوان یک میوه شگفت انگیز محسوب می شود، ویژگی آنتی اکسیدانی آن است. انار دارای بیشترین قدرت آنتی اکسیدان برای کنترل یا خنثی سازی رادیکال های آزاد است و با این ویژگی می تواند با بیماری های مختلف، از جمله آنفلوانزا مقابله کند. اگر انار در دسترس نیست، می توانید از انار (بدون شکر و مواد افزودنی) استفاده کنید.

 

چای سبز
چای سبز یک نوع آنتی اکسیدانی به نام cathicine دارد که می تواند سلول های ایمنی را افزایش دهد و بر اساس تحقیقات، گسترش ویروس را کاهش می دهد. سایر مواد چای سبز آلتاویین هستند. بر اساس یک مطالعه انجام شده در دانشگاه هاروارد، این ماده ایمنی سیستم ایمنی را افزایش می دهد.

  • جمال جمالی

نظرات (۱)

وبلاگتون خیلی عالی بود من هر روز به این وبلاگ سر میزنم مطالب جالبی میزارید واقعاً ممنون بابت زحماتتون

هیتر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی