براتعلی

براتعلی

براتعلی

براتعلی

یک اشتباه رایج با چندین عارضه برای سلامتی

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۱۶ ق.ظ

 

 

یک اشتباه رایج با چندین عارضه برای سلامتی

یک اشتباه رایج با چندین عارضه برای سلامتی
اگر از ضعف حافظه و بی حالی شاکی هستید و نمی دانید به چه علت اینگونه هستید با مطالعه این مطلب می توانید پی ببرید که علت اصلی این ضعف و بی حالی چیست.

به گزارش بهداشت نیوز، اگر از ضعف حافظه و بی حالی شاکی هستید شاید علتش این باشد:
 خواب صبح یا روز، به مرور باعث افزایش رطوبت و سردی روزافزون معده شده، که منجر به ضعف هضم و شلی دریچه معده نیز خواهد شد. البته این افزایش رطوبت نیز باعث ایجاد اشتهای کاذب و غذا خوردن بیش از نیاز هم موجب تشدید رطوبت و سردی معده خواهد شد....  همچنین  باعث ضعف حافظه و بی حالی وسستی خواهد شد خواب_روز همزمان با افزایش سودا باعث خشکی مغز و یکی از عوامل ایجاد سوت سر و یا سردرد میباشد؛ و از طرفی شلی دریچه معده خود عاملی برای صعود بخارات از معده به سر و تشدید سردرد میباشد.

  این سودا همزمان باعث عوارض گسترده و فراوانی چون خشکی کبد و احساس گرمای کاذب در کبد میگردد که تمایل فرد را به خوردن مایعات سرد و یخ بیشتر نموده بر سردیمعده و گرمی کبد میافزاید. این افزایش سودا همچنین، کمودتِ( کدری و پژمردگی) رنگ چهره، لک و کک، مک در پوست را در پی خواهد داشت..

 بهتر است با رعایت جدی زمان خواب یعنی دو ساعت بعد از اذان مغرب و پرهیز از خواب نابجا به حفظ سلامت و شادابی خود کمک کنیم.

 

 

 

  • جمال جمالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی