براتعلی

براتعلی

براتعلی

براتعلی

از دست دادن چربی خواص سرکه

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۵۹ ق.ظ

از دست دادن چربی خواص سرکه

طبق یک مطالعه در ژاپن، افراد چاق که یک یا دو قاشق غذا خوری سرکه برای 8 هفته خوراک دارند، کاهش قابل توجهی در چربی بدن، به ویژه چربی شکم دارند. یکی از نظریات این است که اسید استیک در سرکه پروتئین هایی را تولید می کند که سوختگی دارند.
زیره سبز چربی

ادویه جات بسیاری وجود دارد که برخی از آنها برای سوزاندن چربی های شکمی و چربی مناسب هستند. در میان این ادویه ها، زیره سبز شهرت جهانی دارد. مانند کرفس می تواند خواص شگفت انگیز برای سلامتی داشته باشد. بسیار عجیب است که دانه های بسیار خوبی از این ادویه می تواند باعث کاهش وزن انسان شود. شکم چربی مطالعات جدید نشان می دهد که دانه های زیره سبز به طور بالقوه می تواند به چربی بدن نفوذ کند و به طور مثبت میزان چربی های مضر را در خون کاهش می دهد. دانشمندان ایرانی از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، مطالعات 88 زن با اضافه وزن انجام دادند. آنها این زنان را به دو گروه دو رژیم مختلف تقسیم می کنند. گروه اول با 3 گرم پودر زیره با 5 گرم ماست مخلوط شده و روزانه مصرف می شود. گروه دوم تنها با ماست (بدون افزودنی) وزن می شد. هر دو گروه مشاوره تغذیه دریافت کردند و مصرف کالری آنها به 500 کالری کاهش یافت. نتایج نشان داد که زنان مصرف کننده زیره سبز وزن خود را به میزان 3 پوند (1.4 کیلوگرم) از گروه دوم کاهش دادند. همچنین، اعضای این گروه میزان چربی سوزی 14.44٪ را داشتند. مهم این است که این گروه کاهش کلسترول ناشتا، LDL (کلسترول بد) و کاهش تری گلیسیرید را تجربه کرد. علاوه بر همه اینها، در موارد زیر مصرف کنندگان، کاهش BMI و دور کمر به طور قابل توجهی بالا بوده است. این باعث سوخت و ساز بیش از حد می شود و در نتیجه کالری را می سوزاند. زیره سبز باعث کاهش کلسترول بد، افزایش ایمنی و حافظه، درمان کم خونی و جلوگیری از حمله قلبی می شود. مواد ضروری برای تهیه چربی شکم:

2 قاشق غذا خوری سبوس زیره سبز

1/2 آهک

1/2 فنجان آب

پور 2 قاشق سوپخوری زیره سبز را در آب قرار دهید و صبح آن را در آب نگه دارید، آن را صبح بخورید، سپس مواد را بشویید و آب را به شیشه بریزید و لیمو تازه اضافه کنید، و اگر می خواهید، آن را اضافه کنید عسل و بعد نوشید این نوشیدنی را برای دو هفته صبح بخورید. رژیم غذایی مناسب همراه با تمرین در کاهش وزن و سلامت موثر است. پیشنهاد ما به همه مردم این است که از خوردن غذاهای چرب خودداری کنند، زیرا علاوه بر چاقی، مشکلات دیگری نیز وجود دارد.
خواص سوزاندن چربی پنیر پارسیان

سطح کلسیم و کلسیم این پنیر باعث افزایش هورمون های چربی بدن بدن می شود. از آنجا که این پنیر حاوی پروتئین بیشتری نسبت به سایر محصولات لبنی است، برای مدت طولانی احساس سیری می کنید. هر روز به سوپ یا سالاد 30 میلیگرم این پنیر اضافه کنید.
خواص سوزاندن چربی گوجه فرنگی

یک گوجه فرنگی بزرگ فقط 33 کالری دارد. گوجه فرنگی دارای ترکیبات شناخته شده 9-oxo-ODA است که به کاهش سطح چربی کمک می کند و بنابراین چربی شکم را کنترل می کند. مبارزه با چاقی با بیماری های مزمن.
خواص چربی سوپ لوبیا سفید

این نوع لوبیا حاوی فیبرهای منحصر به فرد است که به هضم مقاوم هستند. به عنوان سیستم گوارش شما، کالری شما را کاهش می دهد، وزن بدن شما کاهش می یابد. توصیه می شود یک و نیم فنجان لوبیای سفید بخورید تا به سرعت چربی شکم و چربی و کل بدن بدن را بپوشانید.
فست فود سسما

کنجد یک فرم گرم و طبیعی تر دارد. این ماده دارای بسیاری از مواد معدنی مس، سیلیس، منیزیم، آهن، کلسیم، فسفر، آلومینیوم، نیکل، کروم و کروم است و همچنین پروتئین بسیار مهم به نام لیزات دارد. کنجد برای کسانی که کشتی و وزن دارند، بسیار مفید است. افرادی که از روغن زیتون استفاده می کنند.
خواص سوزاندن چربی سویا

سویا یا سویا یک پروتئین گیاهی، فیبر و آنتی اکسیدان است. بنابراین این محرک متابولیسم است. این بسیار مفید است برای هورمون های استروژن تنها مانند زنان یائسه. در ضمن، با خوردن آن با ذوب شدن چربی شکم، شما همچنین برای ترشح هورمون ها پس از یائسگی کمک می کنید. بهترین راه برای خوردن سویا، به شکل سبزیجات بو داده بدون اضافه کردن مواد افزودنی مانند نمک، شیر سویا و اضافه کردن آن به ماست است.
خواص سوزاندن چربی سیب

اپل یکی دیگر از غذاهای چربی سوز است. سیب حاوی فیبرهای خوراکی، فلاونوئیدها، فیتوسترولها و بتا کاروتن است که به شما احساس سیری می دهد و از بریدگی جلوگیری می کند. براساس یک مطالعه در برزیل، زنان که 3 یا بیشتر سیب را در روز مصرف می کنند، بیشتر از زنان سیب نابود می شوند. مواد طبیعی سیب، به نام پکتین، به کاهش وزن کمک می کند. میوه های غنی از پکتین باید بیشتر تغذیه شوند و وقتی پکتین در معده حل شود، ژل تولید می کند که کلسترول چربی و غذا را جذب می کند.
خواص سوزاندن چربی روغن ماهی

ساردین و ماهی قزل آلا دارای خواص زیادی هستند. این مواد مغذی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 باید در رژیم غذایی موجود باشند. اگر نمیتوانید ماهی بخورید، روغن آن یک مکمل خوب است. روغن ماهی کمک می کند تا در رشد سریع شکم و شکم و تمام بدن کمک کند.

  • جمال جمالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی